Kriston intim torna

Kriston Intim Torna alaptréning, 12 órás 

Már a STRESSZ INKONTINENCIÁT is többnyire minden második nő észleli! 

Gyere tornázz velem!

Következő tréning: 2020.február 18.

A jelentkezésig hátralévő idő:

Kriston Intim Torna Nőknek

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

Ez egy „intim” torna,  belsőséges, testi és lelki értelemben is. Én mesélek, beszélek, magyarázok, mutatok, tanítok. Te pedig figyelsz és tanulsz.

Bármely korosztály sikerrel sajátíthatja el a gyakorlatokat ezen a láthatatlan területen. Fiatalossá tornáztathatod magad! 🙂

Hálás vagyok, hogy részese lehetek a trénercsapatnak, hogy Kriston Andreától tanulhattam és tovább adhatom ezt a tudást! Tuboly Teri

A nőiséged megélése felszabadulttá tesz. Visszakapod az egészségedet!

Eltűnnek az életedből az inkontinencia miatti stresszes helyzetek, mert már képes leszel megtartani a vizeletet.

Bármely korosztály

sikerrel sajátíthatja el a gyakorlatokat ezen a láthatatlan területen. Fiatalossá tornázható az altest!

Kiket érint?
  • A 17-24 éves korosztály 51-52 %-a már tapasztalt akaratlan vizeletvesztéses tünetet.
  • A tünet előfordulása az életkorral 1-11%-kal emelkedik évente.
  • 30-60 éves korosztálynál 14-41% rendszeresen tapasztalja a tünetet.
  • 60 év felett 4,5-44% a stressz inkontinenciával együtt élők aránya.

A résztvevő nők 98%-a

jelezte vissza, hogy a 12 órás tréning pozitív változást eredményezett a nőisége megélése kapcsán

Kiknek ajánlott?

„Nőgyógyászati vizsgálat alkalmával rögtön látom, ha valaki rendszeresen végzi a Kriston intim tornát! Sokkal feszesebb, rugalmasabb a hüvelyfal izomzata, mint azoknak a pácienseimnek, akik nem tornáznak!

Mindenkinek szívből ajánlom, hogy tanulja meg, és tornáztassa rendszeresen a gáti izmait – megéri a fáradtságot!”

Dr. Templom József, szülész- nőgyógyász főorvos, SE II.sz. Szülészeti és Nőgyógyászati Klinika, Szent Rókus Kórház egy napos sebészet

10 hét alatt

a záróizmok  a gyakorlásnak köszönhetően, 132%-kal nagyobb erőkifejtésre lesznek képesek!

Eredmények

Gyakorlati tudnivalók

 

  • A tréning 12 órás,  4×3, 3×4 illetve 2×6 órás bontásban
  • Kényelmes öltözéket vegyél, zokniban tornázunk.
  • Jógaszőnyeget vagy bármilyen alátétet (törülköző, párna), 
  • Enni-innivalót hozz magaddal.

Segítünk felmérni a jelen állapotod súlyosságát!

Töltsd ki a tesztet, és megmutatom, hogy mit kell tegyél azért, hogy javítani tudj rajta!

Nézd meg milyen állapotban vagy!

És ezt még mind tapasztalni fogod… 🙂

Ezt tapasztalod a testedben
    • segíti az izmaid gyorsaságát, 
    • erejét, 
    • állóképességét fejlesztik, 
    • erőssé válik a húgycső, a hüvely, a végbél, 
    • helyreállítja a vizelet, székletmegtartási gondjjaidat
    • visszahúzódik az aranyér, 
    • megemelkedik a húgyhólyag, méhtest, végbél.
    • jelentős változás a szexualitásod kapcsán
    • fokozza a termékenységet
    • javítja a nemi hormonok termelődését
    • feszültségoldó
Ezt tapasztalod a lelkedben
    • nő az önbizalmad, 
    • magabiztosságod erősödik
    • segít leoldani a negatív érzelmeidet az altesti szervekről
Amin segíteni tud
    • a fájdalmas behatolás, 
    • vaginizmus, 
    • endometriózis, 
    • PCOS, 
    • gyulladási hajlam, 
    • mióma, 
    • ciszta, 
    • orgazmushiány, 
    • női hormon alulműködés, 
    • libidóhiány, 
    • menstruciósmenstruációs görcs, 
    • inkontinencia…

Gyakran feltett kérdéseitek

 

Képes leszel-e elsajátítani a gyakorlatokat?

Igen, eddig még mindenkinek sikerült. A mozgástanítás egy precízen kidolgozott oktatásmódszertani algoritmus alapján történik, ahol minden azt segíti, hogy megtanuld helyesen és hatékonyan tornáztatni ezt a rejtett testtájat.

Mi alapján állítom össze a gyakorlatsorodat?

Ez majd egy jeligés kérdőív segítségével, vagyis anonim módon, kerül felmérésre. A kérdőív alapján fogom összeállítani, egyénre szabni a gyakorlatsorodat!

Hogy lesznek a szünetek?
    • Több rövid mosdó szünetre készülj. Na meg persze egy kis teázásra:) Valamint ezekben az időkben lesz lehetőséged elfogyasztani a magaddal hozott ennivalót is…
Lehet-e tornázni, a tréningen részt venni, ha éppen menstruálsz?
    • Igen, lehet. Sőt segíti annak normál, egészséges lefolyását. A menstruációs görccsel érkező nők 47%-a azt jelezte vissza, hogy már a tréninget követő első hónaptól megszűnt a menstruációs görcse…
Lehet-e a tréningre érkezni várandósan?

Igen, lehet. A baba és a mama számára is nagyon hasznos. A babának több tápanyag, oxigén jut, a mamának pedig segít a szülési izmok felkészítését, elasztikussá tételét, fejlődik az ellazulási és a szülési terület érzékelésének képessége.

Hogyan tudsz fizetni?

A tréning árát a helyszínen lesz lehetőséged rendezni, a tréning előtt, készpénzben.

“Nagyon jól éreztem magam a tanfolyamon. Attól, hogy a kedves trénerünk Teréz, nagyszerűen vezetett, mértékadó humorral fűszerezve oktatott. Nagyszerűek és érthetően leírt írásos segítőanyagoknak még a stílusa is szuper. Szívből köszönöm Kriston Andreának és tanítványának Tuboly Teréznek.

Károlyné

“Kedves Teréz! Köszönöm, hogy általad megismerhettem és elsajátíthattam a Kriston módszert. Sokat tanultam önmagamról, a lelki problémák fizikai megjelenéséről. Végre jó tudni, hogy minden problémára van megoldás, sőt még az intim helyzetekre is. 🙂 Hálás vagyok Istennek, hogy ilyen kedves, vicces és jó embereket ismerhettem meg a tréning során. További örömteli munkát kívánok minden trénernek. 🙂 

Liza

“Mikor jelentkeztem a tréningre sok kétség volt bennem, hogy mennyire leszek képes elsajátítani a mozdulatokat, de már az első nap elején rájöttem, hogy nem lehetetlen dologra vállalkoztam. Teréz nagyon jól elmagyarázta mikor, mit és hogyan kell csinálni.” 

Tünde

Helyszín

Telefoszámom

+36 30 935 04 54

Email címem

intimtornaterivel@gmail.com

Tréning helyszíne

Mandala Jógastúdió
7623 Pécs Petőfi Sándor u. 56.

Instant tanácsok otthonra!


Ne várj vele! Olyan jótanácsokat gyűjtöttem össze neked, melyeket, ha betartasz, akkor javulni fog az életminőséged.
Töltsd le az e-bookot!

Adatkezelési tájékoztató